fredag 19 augusti 2011

Nu kör vi ...

... dags för nya starka tag. Sensommaren håller sig kvar & vi måste hålla tummarna för många låååånga fler härliga dagar! Jag fick äntligen till det & skyndade ut till Paradiset med kamera, barnvagn & gott samvete då storebror faktiskt tyckte det var helt ok att hänga på förskolan stället för hemma ... han skulle bara veta att morsan stack till hästarna med lillebror! Då skulle det bli livat ... tror jag låter det vara så, sålänge i alla fall ;-) ... tittade till alla små ... som faktiskt växt ganska bra i solen Här ser vi Fialkas lilla Memeika ...
... Elizar bevakar sitt harem ... & fina Belinka bevakar sin lilla flicka ...
... som ligger & sträcker ut sig i sköna gräset ...
... låt mig få presentera (bättre sent än aldrig) lilla Magdalina!!! Vilken skönhet!
... självklart måste jag ta mig ner till unghästarna, som nyfiket spanar in barnvagnen när jag kommer. Sen går det som en stöt genom alla & de springer fort därifrån ... men det dröjde bara ett litet varv tills det pirrade i nyfiken-tarmen ... man måste ju fram & kolla in vad det är för jättefarlig grej!!!
... & flugor finns det fortfarande gott om ...
... här kommer vi ...
... nu hänger minstingen Malucshka med de stora kompisarna ... ... & hon tycks trivas ganska bra, tror jag nog ...
... kli kli ...
... fina små kompisar ...
... som jag har saknat att prata med, fota & bara stå & titta på ... ... & så världens finaste favorit såklart, Jarinka ... lilla rådjursöga!
Känns skönt att vara tillbaka i Paradiset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar