tisdag 27 september 2011

Septembers soliga dagar ...

... vad passar inte bättre än att avnjuta en dag i Paradiset ...
... alltid är det någon som fångar ens uppmärksamhet ... ... på ett eller annat sätt ...
... med en liten uppvisning ...
... av olika slag ...
... i detta fall ser vi en rullning av herr ERMEI (OBS! Inte Chernek! Tack igen Lena Nyberg) ...
... som kämpar på ...
... SKÖÖÖÖÖNT!!!! ... & så Frozt som står & mumsar ...
... dessa stunder är oslagbara! Finns inget bättre än att bara stå & glo när ni äter!! Ta vara på varje sekund ...
... av alla färger som finns i naturen & runt omkring oss nu den här tiden ...
... lyft blicken & tryck näsan upp mot solen en liten stund ... Det hinner du!

2 kommentarer:

  1. Dina bilder är ovärdeliga för mig! Jag kan ta del av vackra Sverige, baskilusker och mitt älskade Hammarby härifrån. Tack.
    Om det är någon som vill kika på vad jag pysslar med har jag blivit bättre på att lägga upp bilder nu :)

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra & även ifrån dig!! Jag brukar vara inne & tjuvkika hos dig då & då! Är övertygad att vi är fleer!!! Släng upp din länk i kommentarfältet då & då eller om du vill att jag ska länka din blogg från denna :)? Jag gör mitt bästa så även du kan uppdatera dig från gården via Paradisets fotoblogg! Ha det så bra!
    Mvh.Annelie

    SvaraRadera